Klacht over je verloskundige?

IStock 854113996

Jouw comfort en tevredenheid zijn belangrijk

Het is essentieel dat je je goed voelt bij je verloskundige, want zwanger zijn is al spannend genoeg. Daarom zorgen wij ervoor dat jij en je kindje de beste begeleiding krijgen. We streven naar deskundig en prettig contact met onze verloskundigen en andere professionals in de praktijk. Toch kan het soms voorkomen dat je een klacht hebt.

Bespreek je klacht met je verloskundige

Heb je vragen, twijfels of ben je ontevreden over iets? Laat het ons weten. We horen graag wat je dwarszit en nemen de tijd om rustig met je te praten.

Schakel onze klachten­functionaris in

Als je er samen met ons niet uitkomt of hulp nodig hebt bij het indienen van een klacht, kun je contact opnemen met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Deze persoon is onpartijdig en onafhankelijk en biedt ondersteuning en advies. Ook kan de klachtenfunctionaris bemiddelen om tot een oplossing te komen. Alles wat je deelt blijft vertrouwelijk.

De klachtenfunctionaris van het CBKZ is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur via 088 - 0245123. Je kunt ook een e-mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl.

Voor meer informatie kun je kijken op www.klachtverloskunde.nl.

Contact

Verloskundigen­praktijk Goedbevallen

Lambertus Hortensiuslaan 86

1412 GZ, Naarden

Spoed of dringende vragen?

Als je een dringende vraag of spoed hebt, dan kan je ons uiteraard altijd bellen. 7 dagen per week, 24 uur per dag.

Afspraak maken of verzetten?

Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 16:30 telefonisch bereikbaar voor het maken of verzetten van een afspraak.

Zorgverleners:(500075577)
verloskundigenpraktijkgoedbevallen@zorgmail.nl

Voel jij je onvoldoende gehoord of ben je niet tevreden over onze zorg? Bespreek het met ons. We horen het graag als we iets kunnen verbeteren. Desondanks toch niet tevreden, kijk hier voor meer informatie.